Länge sedan ….

Ja tänk vad tiden går…Vi har hunnit med att fira både jul och nyår, haft julgransplundring och skottat massor med snö sedan senast jag skrev. Tänk vilken vinter vi fått!!! Men nu räcker det med snö, åtminstonde hemma hos oss…minsta barnbarnet kan ju knappt röra sig ute annat än på skottade platser. Nu har han en morfar som lägger sin energi på skottningen. Tror vi har Mölnbos bredaste nedfart nu. Tre bilars bredd med marginal…:) Så härom dagen kom hans traktor fram och han körde på nerfarten och hade roligt.
Melvin har också testat både skridskor och skidor….

När jag frågade om det gick bra svarade han ”Nä det är halt”…

Vad gäller sömnaden så har jag väl inte så mycket att visa upp, sydde mycket till jul så nu efter har det stått ganska stilla. Jag har sytt några små saker till FQ, men annars inget.

Jag hoppas att jag snart ska hitta startknappen på min symaskin. Ideér finns, hela huvudet fullt, ska bara få dom gjorda också.

Kram på er alla….

Ett svar

  1. Oj vad mycket fint du sytt ; )
    Tack för titten//Eva

Kommentera

