Halloj!!!!!!!

Vill bara meddela att jag lever…:)

Jag har tillbringat de senaste veckorna vid symaskinen, alltså ett intensivt syende. Jag hade turen att få en massa beställningar på Lizzans sminkväska….närmare bestämt 21 + några andra små nessar…Sen har vi ju julmarknad om knappt 2 veckor så nu går symaskinen så den glöder…:)

Kram /

 

3 svar

  1. Vart ska du vara på julmarknad någonstans? Jag hoppar av i år. Blev för dålig förra året och tyckte inte det lönade sig speciellt mycket. Hoppas det går bättre för dig.

  2. Hej o god fortsättning!

    Du var med o tävlade om ett par walking trainers nu i somras o jag tänkte bara tipsa dig om att jag lottar ut såna nu igen.
    Tävlingen håller bara på en vecka nu så skynda!
    Kram Suz

Kommentera

