Svårt val…

Utlottnings nesse FramsidaGod morgon, nu har jag funderat på alla motiveringar och den jag väljer blir tubakks. Grattis! I din motivering känner jag själv igen mig…

Meeeeeen jag har 3 stycken tröstpriser….till Carmen, Lisa och Pia…era motiveringar låg väldigt bra till!!!! Men Pia för att du ska få ett tröstpris så vill jag nog höra slagdängan om Lena på stranden!!!!!

Maila era adresser så skickar jag ”presenterna”

Grattis alla fyra!!!

Förövrigt så ska jag till stan idag och bråka med Facket…jag blir sååååå trött på kommunal, är det inte Af eller FK så strular dom. Deras telefontider kan man ju glömma, jag har försökt komma fram i tre dagar…idag blir det ett personligt besök vare sig dom vill eller inte…:) Men jag gissar att det blir ett besök i en tygaffär som upphör och säljer ut med 50% också sen lutar det nog åt att det blir lunch på stan!!! Man måste ju jämna ut det trista med nått kul eller hur?

Kram

Ett svar

  1. Hej vännen! Den där lila necessären, storlek 17 x 30 cm, för 200 kr… Den du har du sytt av trekanter… Finns den kvar så att jag kan få köpa den? Jag älskar lila och blått, så den skulle passa utmärkt att ha stående i badrummet… Hälsningar Ewa

Kommentera

