TRTA_1~1Ett år äldre….eller ett år närmare pensionen som någon så käckt uttryckte det i morse…:) Kram på dig Lisa om du läser…

Men eftersom jag kom ur sängen utan större problem även i morse så kanske jag inte märker att jag faktiskt är ett år äldre i dag än i går…hihihi

Jag har blivit uppvaktad på morgonen och förmiddagen men nu är det lugnt ett tag så nu hinner jag nog sy en necessär eller två. Utan sömnad ingen bra dag!!!

Men vad vore väl en födelsedag utan presenter….jag syr en necessär och om du ger en bra förklaring till varför jag ska skicka den till just DIG så har du chansen…Jag lottar ut den jag snart ska sy till den som ger den bästa motiveringen. Ni har dagen på er…vid midnatt kollar jag och bestämmer vem som får den…:) Enväldig  domare…..

Nu är den klar!

Utlottnings nesse Framsidaåsså baksidan

Utlottnings nesse Baksida
Kram

13 svar

  1. Jag tycker att necessären ska hamna hos mej därför att:
    -den jag fått av dej känns ensam i sin vackerhet!
    -när man tar sej ur sängen så är dagen alltid räddad!
    -mitt andranamn är också Lena!
    -jag kan en gammal slagdänga om Lilla Lena på stranden, tror inte att så många andra kan den (fniss..)
    kramelikram på din dag igen/pialuttan

  2. Kram till dig själv Lena och ett jättegrattis.
    Jag vill gärna var med i ”utlottningen” min motivering lyder
    necce får det lugnt och tryggt hos mig och blir ompysslad med en värmande hand varje dag. Rapport lämnas dagligen om välbefinnandet och dörren står öppen för att besöka necce
    Kram och ha en fortsatt bra födelsedag

  3. Stort grattis på din dag, hoppas dagen fortsätter med pompa och ståt.

    Orsaken till att jag skulle vilja få bli ägare till en av dina necessärer är bara den anledningen att jag aldrig kommit mig för att sy en själv. Jag tror mig kunna och kan ana hur man gör, men jag stoppar innan jag kommer så långt. Med att bli ägare till en fin necessär ifrån dig skulle nog sporra mig att våga mig på att sy en egen så småningom.

    Jag förvarar mitt smink i en två-liters plastpåse och var gång jag ska sminka mig (till fest) så tänker jag på att jag borde nog sy mig en necessär.

    Fortsatt trevlig födelsedag från Cillagonk i Täby

  4. Grattis på födelsedagen hoppas att du får en sån där riktigt skön dag när allt bara ”faller på plats” Motivering !?
    Bara för att jag är jag och du är du.

    Ha nu en fortsatt underbar födelsedag. Kram / Eva
    P.S våran yngsta dotter heter LENA ( motivering ? )

  5. Hej och GRATTIS på födelsedagen!

    Jag vill gärna bli ägare av en fin necessär som jag kan förvara mina mediciner i. Jag skulle bli glad och min karl skulle bli ännu gladare eftersom han tycker jag sprider ut dem överallt och han har svårt att hitta dem när jag behöver hjälp med att ta fram dem. Så som du förstår skulle necessären bli älskad och väl omskött hos mig/oss.

    Kram
    Carina

  6. Grattis på födelsedagen Lena!
    Ja det var ju så sant att du fyller en dag före min mor.Ha en bra födelsedag och kramar ifrån Långsele.
    Ann-Mari o Mats

  7. Jag skulle vilja vinna din necessär för att:
    * då har jag ett minne av min granne på FarmVille
    * necessären du sytt är jättesnygg
    * jag har inte själv ”kommit till skott” att sy en egen
    * jag gillar nyckelpigor

    Ha en fortsatt trevlig födelsedag!

    Kram
    Carmen

  8. Grattis på födelsedagen. Inte blir vi äldre, men presenter är aldrig fel att få så låt familjen uppvakta dig ordentligt…….:-) Kram

  9. Grattis på födelsedagen, Lena! Mitt necessärbehov är fyllt för tillfället så jag önskar de tävlande lycka till.

  10. Grattis på födelsedagen!
    Jag vill vinna necessären för att det är nyckelpigor på den och jag kallades för” Maria nyckelpiga”
    som liten.

    Kram Maria

  11. Grattis på födelsedagen.
    JAg vill att din nessesär kommer till mig för i dag behöver jag bli glad. Jag har blivit varslad på jobbet, via telefon GRR. Kom upp till stallet och där var min häst krasslig, som tur var inget allvarligt. Och sömnaden strular. Jag behöver bli uppmuntrad känns det som.

    Kram ÅsaS

  12. Gratulerer med dagen. Denne burde havne hos meg fordi jeg hele tiden bare syr til andre. Og sånn får jeg aldri noen ting selv. Denne hadde vært fin til mine aller minste hexagon-arbeider. Dessuten liker jeg svært godt marihøner og sommerfugler, og synes denne er kjempefin.

  13. Grattis i elfte timmen!
    Varför jag vill vinna?!? Därför att du syr helt underbart fina saker + att jag behöver en ny necessär!
    Kramis!

Kommentera

