Söndag och mycket sytid

Idag blir det sydag för hela slanten …tror jag är bäst att tillägga. Dagen började bra ur syvinkel…:) Tanken på att middagen är klar bara att värma och koka potatis gör allt mycket lättare. Jag blir själv hemma en stund på eftermiddagen då K M ska åka och sätta på vinterdäcken på bilen…:)

 

Nu har jag rotat i mina gömmor och sytt 4 necessärer som jag dekorerat med div. gamla band o spetsar…Lite snygga dekorsömmar och Vips så blev det dom här…

HPIM4123

En liten svart….

HPIM4125

En svart till….

HPIM4126

En svart till men den här gången en lite större modell…

HPIM4124

Och för att göra allt lite färgglatt avslutade jag med en beige…:) Som vanligt är de till salu…alla 4.

Karin var och hämtade sin necessär idag….så nöjd…och det var väl tur det…:)

HPIM4120

Kram så länge nu åter till symaskinen…funderar allvarligt på tomtar….det är ju bara 68 dagar till jul!!!!

4 svar

  1. Åh, vad fina de är! Själv kan jag inte sy. Jag tror att symaskiner är allergiska mot mig, det händer alltid något när jag sätter mig vid en.

  2. Nedersta bilden syns inte hos mig

    Har lagt ut tävlingen om necessären nu så tipsa alla dina vänner och bekanta

  3. Ojoj vad du legat i 😉
    Kram Lizzan

Kommentera

