Lördag…och regnväder = syväder

Ja dagen har tillbringats i syrummet, den här veckan har jag fått lite gjort…:) Gjorde klar en beställning på en necessär…

HPIM4120

och av bara farten blev det en ”liten” också…att ha sysaker i.

HPIM4121

Eftersom jag redan har en så är denna till salu….:)

Idag blev det en annan modell på nesse….

HPIM4122

För mediciner, kan vara praktisk på resor mm.

Också den är till salu…än har jag inte så mycket piller att ta med men med åren blir det väl mer o mer.

Ganska nöjd med sömnaden så här långt denna vecka. Antar att det blir något mer i helgen, då vädret inte inbjuder till uteliv..:)

Vad gjorde man väl utan symaskin????

Kram

4 svar

  1. Ohh vilka härliga nessar du fått till! Kram Lizzan

  2. Bara sååå fina neccar 🙂

    Kramizar

  3. ÅÅhh !!!
    vilka fina neccisar du har sytt

  4. Hej Lena!
    Så flitig du är. Nu hinner jag inte så mycket på grund av praktiken, får väl se om jag får stanna 6 månader eller om det tar slut nu efter en månad, jag har inte fått det beskedet ännu. Kramar Ann-Mari.

Kommentera

