Barnmässan

Idag har dottern, Melvin och jag varit på Älvsjömässan. Mycket barn var det och mycket fina ”barnsaker”. Melvin gillade det verkligen…bäst var nog att Amy Diamond var där och sjöng…Det gillade han…:)

Innan vi åkte hann jag sy färdigt ett par necessärer som var på G.

HPIM4114HPIM4115

Åsså har det blivit en som Melvin gillade…så den blev hans!

HPIM4112

Dottra har hämtat en hel korg med nessar idag som hon tar med sig till jobbet i morgon, förhoppningsvis säljer hon en eller annan…

Ett svar

  1. Hej,
    Nu har jag startat en ny tävling där man kan vinna ett valfritt Lipfishplagg. Tävlingen pågår till 1 december. Bilder kan lånas från inlägget.

    Här är länken

    http://www.annakarlsson.se/blogg/2009/10/10/tavla-och-vinn-utlottning-av-valfritt-lipfish-plagg/

    Deltag gärna, har ni inte egna barn så blir det en uppskattad present. Om ni tipsar blir jag superglad.
    Missa inte mina andra 4 tävlingar som också är igång.

    /Anna

Kommentera

