Ett lugnt möte….

blev det på Af  idag, men en ny tid på måndag och då enskilt (idag var det gruppmöte). Sen hoppas jag att det blir lugnt ett tag, jag lkan ju inte hålla på och ränna på stan var och varannan dag. Det blir alldeles för dyrt ….för visst måste man göra ett besök på stans enda tygaffär…och gissa vad jag upptäckte….helt ovetande….DOM HADE 50% PÅ ALLA  TYGER utom bas och beställning. Så självklart blev det en dryg meter av ett tyg jag suktat lite över + plus ett nytt. Bägge ska nog få bli Go Green Kassar…:).

Ett är ett riktigt turisttyg…med dalahästar, men snyggt tycker jag. Det andra är med katt o råtta på lite gulligt…:)

Sen hittade jag ett snyggt garn som jag köpte…jag som inte stickar, men funderar på om jag inte skulle kunna få till en liten halsduk i allafall…:) Röder och granner!!!!

Ett svar

  1. Har två nya tävlingar igång

    http://www.annakarlsson.se/blogg/2009/10/01/tavlingutlottning-presentkort-300kr-hos-oki-doki-barnklader/

    + en annan

    Har du lust att tipsa?

    Skönt att mötet gick lugnt till 🙂

Kommentera

