Härliga höst!!!

Tänk att det kan vara så skönt i september…rena sommarvärmen långt in på hösten. Jag hoppas att den varar några dagar till. Vill inte att sommaren ska vara över för det här året. Även om höst o vinter inbjuder till fler stunder i syrummet….

I går blev det några ”Rosa Bandet Necessärer”. Små karameller, jag har lite tyg över från förra årets Tänk Rosa Quilt som passar bra till nessar.

HPIM4106HPIM4107

Alla 4 är som vanligt till salu…100:- för de mindre och 125:- för den större….

Idag har jag varit på syjunta och handbroderat lite på mitt 1:a block till Gingham Girls Quilt. Kul och träffas och prata lite.

I kväll ska vi vara barnvakt till Melvin medan mamma o pappa går på föräldrarmöte på dagis.

Jag har börjat ladda för mötet på Af i morgon. Jag hoppas verkligen att det inte blir så struligt som förra gången. Men med den myndigheten så vet man aldrig!!! Bäst och förbereda sig på blodtrycksstegring. Tror mitt blodtryck var uppe i 220 förra gången…hahaha

Mer om det i morgon.

Ett svar

  1. Vilka söta necessärer! De lär gå åt som smör i solsken.
    Lycka till på Af i morgon, jag håller tummarna att det går bra!

Kommentera

