Utlottningen avslutad…..

1:a vinsten går till ……..Anna syr (inlägg nr 2)

2:a vinsten får Pia (inlägg nr 15)

3:dje vinsten går till Rose-Marie Hazard (inlägg nr 42)

Grattis till er 3…

Maila era adresser till mig så kommer det snart ett litet paket på posten….

Ni som inte hade turen med er i denna utlottning….håll koll det blir snart en utlottning igen. Jag ska bara komma på något att ”fira”…:-)

Men kika in på En Mölnbobos utlottningar , har ni barn/barnbarn så ska ni självklart vara med i hennes utlottningar. Länkar finner ni till höger här…

4 svar

  1. Hej, å så roligt! Tack så mycket!

  2. […] nyheter igår, jag hade turen att vinna den vackra necessären i Lenas giveaway. Tack så mycket Lena! Det blev två vinster till så kika in och se vem mer som hade […]

  3. Jag har fått min!!! Den är som en smällkaramell, så söt och gullig! Och jag är så glad…
    kramar kramar kramar!

  4. Tusen tack för den fina necessären. Är så glad
    Kram Rose-Marie

Kommentera

