Ny dator

Äntligen börjar jag få ordning på min nya dator. Tänk vad mycket jobb det är att installera och fixa till allt som man vill ha det. Nu är det bara lite adresser och sånt som jag ska försöka rädda från min gamla. Fick en ny kabel till den igår men har inte riktigt hunnit med att fixa det ännu. Dagarna springer ju iväg utan att man behöver anstränga sig speciellt mycket.

Idag har jag sytt lite på mina grytisar…bara 2 kvar och sy nu….16 stycken då börjar det nästan bli lite tråkigt. Jag ska nog leta fram något roligt UFO och sätta tänderna i …:-)

Nu ska snart lilla barnbarnet hämtas på dagis, jag lovade att vara stand in för mamman idag. Först kanske bäst att förbereda middagen för sen blir väl inte så mycket gjort.

Ni har väl inte missat tävlingarna som pågår här….både min och andras…:-)

Kommentera

