Datorkrasch

I förrgår kväll slocknade min dator totalt. Inte ett liv…:-( Vad göra? Jo igår var vi till Siba och köpte en ny…dagen idag har gått åt att installera och fixa till den som jag vill ha den. Ett hästjobb!!! Nu väntar jag bara på att sonen ska komma hem och skruva isär den gamla så jag får ut hårddisken och kanske kan rädda vad som fanns på den. Köpte nån makapär som jag ska sätta in HD i och då ska det fungera som en extern hårddisk och jag kan kopiera över mina data….mycket finns det.

Till middagen kom Melvin med sin mamma förbi och tänkte bjuda oss på middag men jag hade redan börjat med vår mat…det slutade med att hon och Melvin stannade och åt med oss…A frågade om vi skulle fika hos dom i kväll då…och jag bestämde att Melvin och jag skulle baka en äppelkaka till kvällsfikat. Så han blev kvar med oss…gissa om sockerkakssmeten var god….

Sockerkaksbak 062

Djupt koncentrerad med elvispen.

Sockerkaksbak 063

Får man smaka?

Sockerkaksbak 064

mmmmmmm vad gott

Sockerkaksbak 065

Tror jag förstått det där med slickepott…:-)

 

Ett svar

  1. hej ja visst är det roligare med barnen än en krånglande dator kramar märit

Kommentera

