Tangentbordstest

Nu har jag hittat mitt gamla trådlösa tangentbord och måste förståss testa om det fungerar och det verkar det göra….:) Det gör ju skrivandet mycket lättare när de bokstäver jag använder också kommer på pränt. Nu gäller det bara att vänja sig vid en ny ”känsla” för knapparna…det känns annorlunda.
Men ett par inlägg så har jag väl vant mig.
Nu har jag städat i garnlådan….tror ni dagis vill ha restgarner?? Nån som vet?
Jag kanske ska skicka med barnbarnet så får dom slänga det dom inte vill ha.
Jag hittade en massa ja inte vet jag vad jag ska kalla det Bomullsfransar kanske…men så här ser det ut…Nån som vill ha? Jag skickar mot portokostnad…Det gula är drygt 4 meter och det röda är 2 bitar på ung 1 m styck
band
Har ingen hört av sig tills i morgon åker dom i papperskorgen…

Ett svar

  1. Om inte dagis vill ha så vet jag att Klockargården i Järna tar emot sånt. Det är ett dagcenter. Jag brukar lämna dit sånt jag inte behöver själv.

Kommentera

