Slut på helgen

Så är vi inne på sluttampen av helgen. Även om jag ”står mellan två jobb” så är det skönt med helg…:) Jag får nog lite mer gjort i syrummet. Den här helgen har gått i Ufon´s tecken. Jag skulle förståss fortsätta idag med men hittade många ”roliga” lådor på min syvind när jag letade efter mitt trådlösa tangentbord. Tyger jag glömt eller förträngt att jag har, men lite roliga att plocka med så jag fastnade med det i stället. Tangentordet har jag inte hittat ännu så jag får fortsätta svära över att min bärbara lever sitt eget liv och stavar som den vill. Nu ska jag ”rota” vidare i alla mina fyndlådor….

Kommentera

