Mera UFOn

Känner mig riktigt stolt över att ha gjort en djupdykning i UFO lådan, simmade omkring en stund i den innan jag bestämde vad som skulle få lämna den hitintills så  trygga tillvaron.

Nu föll lotten på ett mystäcke jag faktiskt glömt att jag  börjat på…. och en väggquilt/barntäcke/duk som också blev klart!!!!!

Så skönt!

Loppisfynd 005Mystäcke

Loppisfynd 004Så här blev väggquilten/barntäcket eller duken

4 svar

  1. Vad flitig du är. Själv håller jag på med en väska.

  2. Var med och tävla och tipsa gärna om min nya tävling. Man kan vinna en sparkcykel (4hjul) i trä för de mindre barnen. Värde 629kr. Tävlingen avslutas 31 oktober och hittas här

    http://www.annakarlsson.se/blogg/2009/08/29/tavlingutlottning-frogbike-sparkcykel-i-tra-for-de-minsta/

  3. Tusan så snygg den där barnquilten var! Har inte tålamod med pillet. Imponerad!

  4. Vad duktigt du kämpat med dina UFO´n. Tur att dessa snyggingar nu får ligga på färdiga hyllan istället för i UFO lådan!
    Kram Lizzan

Kommentera

