Loppisfynd!!!!!

Idag har vi varit på Röda Korsets loppis här i Mölnbo. Vad gillar ni mitt loppisfynd?

45 kronor

Är hon inte för söt? Jag kunde i alla fall inte motstå henne.

Hönan är locket och lyfter man på henne så kan man  förvara sina skatter där.

Loppisfynd 081

Lite annat syrelaterat hittade jag också…spets, band, knappar och nålar.

OCH

En liten ask med 2 stycken broscher….kolla in, är dom inte söta…bägge för en guldpeng.

Loppisfynd 003

3 svar

  1. Vilka fynd du gjort. Kossan var ju för söt….:-)

  2. Ja kossan är så ljuvlig….den har fått en bra plats i köket där hon får rikligt med uppmärksamhet. Måste ju få henne att trivas hos oss…:)

  3. Röda korset i Mölnbo det visste jag inte att det fanns, men hur skulle vi kunna hinna med allt vi ville göra på den korta stunden vi hade till förfogande. Jag har några kossor hos mig men du tar nog väl hand om denna det vet jag, och skyttlarna är söta för jag har en i alla fall. Kram/ ifrån Ann-Mari o Mats.

Kommentera

