Rekordbesök

Idag har jag haft över 200 unika besök på bloggen…rekord för mig!!!

Därför beslutade  jag mig för att lägga till en andra  vinst i min utlottning.

En lite mindre sminkväska

SYTT 045

Om det överstiger 50 stycken tävlande så lägger jag till ytteligare 1 liten sminkväska…:)

6 svar

  1. Oj, den här är ju om möjligt ännu sötare!

  2. Eftersom jag lottat bort den jag sydde vill jag gärna försöka vinna din istället. Hoppas på tur!
    Pysselpedagog

  3. Ja. ja vill jätte gärna vinna. Kram Eva

  4. Jag vill gärna vinna!! Så mycket fint du har sytt
    Monika i Åryd

Kommentera

