Onsdag…

Så har ytterligare en vecka passerat utan  inlägg, jag tror inte ens att jag har nån ursäkt för varför. Dagarna bara går.

Jag har fått en del sytt, några necessärer och ett par Ufon. Ett barntäcke som har legat och grinat åt mig på hyllan….och en väggquilt som har legat i sååå många år….men nu så har jag tagit tag i dom…:)

Jag har haft ”fint” besök här också…från Långsele. I lördags var M o A-M här, vi åt lite och gubsen drack en whiskey eller två. I måndags var A-M här själv och efter ett besök i Gnesta så  tillbringade vi dagen i syrummet. KUL!!!

I morgon ska jag ta en tripp till Nyköping tillsammans med en sykompis…fika och köpa lite tyg kanske…:) Funderar på om min ena symasin ska få följa med till symaskinsdoktorn…:) har inte bestämt om jag klarar mig utan den nu.

Ett svar

  1. Du behöver ingen ursäkt. Det är helt ok att inte skriva om man inte hinner, vill eller har lust.

Kommentera

