Länge sen igen

 

 Mumin och My

 

Nu är det ett tag sedan jag bloggade igen, men nu har jag varit ”utomlands”. Dottern och jag åkte  på en Åbo kryssning i söndags kväll…och kom hem i måndags kväll. Med oss hade vi 2 stycken förväntansfulla små killar som skulle åka stor båt. På båten hände det mycket för barn, naturligtvis var både Mumin och Lilla My med på resan…Spännande värre…:)

Allt gick som en dans…utom buffén på kvällen, då var det riktigt mycket folk och svårt att köa med småbarn….

Mycket tid tillbringades i bollhavet som var en riktigt uppskattad lekplats….även om Oliwer tyckte att akrobaterna var resans höjdpunkt, och dom var verkligen duktiga.

    trådNu väntar väl lite sömnad igen…när jag kom hem hade mitt mönster på Gingham Girls Bomen kommit från Nya Zeeland. Idag har jag plockat lite bland tygerna i min hylla för att se om jag har nått som passar…:) Skulle vara skönt om jag slapp köpa mer tyg…:)

Ett svar

  1. Vad spännande det ska bli att se hur din bom blir. Jag har ff inte bestämt mig om jag ska köpa nya tyger eller ta vad jag har.
    Ha en bra dag!
    Kram Lizzan

Kommentera

