Jag har köpt tyg!!!!

Som om jag inte hade tillräckligt, men en liten halvmeter ville följa med mig hem från stan igår. Jag som har bestämt mig för att inte köpa mer tyg.

Men den här biten var så liten så den räknas väl inte???

Desutom var det möbeltyg och det har jag inte så himla mycket av. Ett härligt svart med stora rosor på, jag tor det blir perfekt till en kasse eller necessär….eller kanske både och.

Visst är det läckert!!

SYTT 034

Sen blev det lite snedslå och flisofix när jag ändå var i tygaffären…:)

För övrigt går jag i väntans tider! Ja inte väntar jag barn eller barnbarn men väl på Gingham Girls

ginghamgirls

…Jag beställde den från Fionamarie härom dagen och nu är de 2 första blocken skickade….Oh vad jag väntar!!

Kommentera

