Skönt att slippa laga middag.

Idag är vi bjudna till grannen på grillning, så skönt att slippa laga middag…:).

 Dagen har tillbringats i syrummet med mycket handsömnad och dator. Jag har sorterat och kastat gamla filer.

 Och sytt på  mina tallriksunderlägg så nu är de snart klara. Det första är fotat och så här blev det….

SYTT 021

 En liten necessär har det blivit också…:)

Nej  nu ska jag klä mig för jag tror inte grannarna uppskattar att jag kommer i bara trosor.

Ha en bra kväll…

Kommentera

