Druvor på gång!!!

Druvor på gång

Här är det druvor på gång…även om det dröjer en dryg månad innan de är dags att skörda.

 

Idag inbjuder vädret till ännu en sydag, visserligen tittar solen fram i mellanåt men….Jag har i alla fall sytt ytterligare en necessär av rutor.

Sytt 019

Är det något jag har gott om så är det rutor. Jag hade ”pippi” ett tag på att buda på Ebay, vilket resulerat i att jag tror att jag har tusentals. Kanske dags att sälja av lite…:)

Jag har ju funderat ganska länge på att sortera ut lite som jag ska sälja av…både tyger, mönster, böcker och ”annat bra och ha” som jag faktiskt inte kommer att använda. Jag meddelar här när det är dags…:)

Kommentera

