• Quilting Bloggers Logo
  • Waddle I Do

    Mina sydda alster som är till salu hittar du i Flickr Photos. Maila mig om du undrar över något

  • Flickr Photos

  • juli 2009
    M T O T F L S
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Kategorier

Melvin tar ett kvällsdopp

 

Ikväll är Melvin riktig kaxig…han badar själv  poolen.

Melvin badar 002

När man sen får låna Oliwers ”gamla” badrock, sitta  hos mamma och mysa och äta melon så är lyckan fullkomlig.

Melvin badar 006

Hemma igen

Nu har vi varit hos  dotter o måg och fått lite middag…Korv Stroganoff och ris, Mumsigt!!!

Ska kanske fortsätta en stund i syrummet lite senare i kväll. Fick lillbus med oss hem nu så nån syro kan jag nog inte få nu.

Ännu en necessär

har sett dagens ljus… Lite större modell i dag med dubbla kläppar i blixtlåset. Nessen är sydd av ”fyrkanter” som jag köpt färdiga från USA.

Sytt

Nu väntar nog ett mönster på att bli testat…:) Jag agerar provsömmerska till en sykompis som gör mönster, och nu väntar ett väskmönster att bli granskat under lupp…:)