Idag har jag sytt

Äntligen har symaskinen fått jobba…men jag lovar att det har blivit ett och annat fult ord. Nu behöver nog min Sappihre in på service…övertråden gör inget annat än att hoppar ur…också blir det trassel under…:(

Men jag har i alla fall fått 6 sminkväskor och 3 pyttenessar färdiga.

Sytt 016Sytt 009

Pyttenesse tar jag 50:- för och sminkväskan 100:-

4 svar

  1. Kanonsnygga. Vart har du hittat det där mönstret? Jag skulle behöva ett bra necessärmönster.

    Kolla svaret till dig hos mig ang övermataren.

    Förresten ang ditt trassel. Har du kollat spolarhållaren. När det trasslade för mig för ett tag sedan så upptäckte jag att en pytteliten skruv på spolhållaren var lös. Vilket gjorde att undertråden inte spändes som den skulle. Övertråden gick av och undertråden trasslade sig. När jag fick skruva åt den så var allt OK sedan.

  2. Oj vad du legat i!! Kram Lizzan

Kommentera

