Lite Sytt

Äntligen har symaskinerna fått jobba lite. Några små nåldynor av lite överblivna lappar, ett kreditkortsfodral och så ett par ”nyckel o korthållare” fattas bara en knapp till stängningen…:)

Så här blev kortfodralen de rymmer 6 kort….

Sytt 003

Sytt 004

 

Sytt 005

 

 Hä kommer bild på mina små nåldynor…

Sytt 006

Sytt 007

och till sist mina små ”nyckel o korthållare” som bara behöver en knapp..:)

Sytt 008

 

 

 

 

 

Nu är det dags för lite lunch sen ska jag hitta nått gammalt UFO som kanske vill bli klart!!

2 svar

  1. Oj, nu tror jag visst att det är full fart på Lena! Kram Lizzan

  2. Hej Lena! Jag gillar verkligen dina kortfodral. Fast allt du syr är så fint. Imorgon jobbar jag sista dagen och sen blir det semester i fyra veckor. Då hoppas jag få lite nytta gjort. Inte bara städning. Men städning och plockning är ett sysofosarbete hemma hos mej. Ha det skönt i värmen. Kram

Kommentera

