Söndag morgon

Så har vi åter sommartid..härligt tycker jag! Kan inte förstå varför vi inte har det året om, lite mer ljus skulle vi få då under vinterhalvåret. Men jag får väl glädjas åt ljuset nu…:) Bättre sent än aldrig…

Äntligen är mitt barntäcke klart, många turer har det varit. Så här blev det till slut.
lisens-tacke-001

Igår var Anna, Melvin och jag i stan Melvin besökte frisören för första gången. Vi fick hem en ”stor” kille. Tänk vad det gör när dom blir av med babyhåret. Bilder finns i min dotters blogg…

Ett svar

Kommentera

