Onsdag morgon

Oj vilket fint vinterväder…meeeeen jag vill ha våååååår!!!

Det har snöat mycket sedan igår och snön ligger tjock på grenar och mark. Säkert finns de som gillar läget men jag skulle hellre ha dagsmeja med sol o takdropp. Nog om vädret, det är ju som det är.

Jag har glömt att berätta att jag har 2 stycken rullknivar i guld som är klara för leverans…jag vet att pappa har ett par till på gång.

För er som inte vet  så är det så att pappa min är en pensionerad passionerad guldsmed. Han har gjort ett hänge i guld som är en kopia på en Olfa rullkniv. Ett riktig originellt smycke det kommer endast att säljas genom mig och i en liten begränsad upplaga. Som sagt 2 stycken har jag för direkt leverans…Pris 1850:-

rullknivsberlockenjpeg-for-web-normal

Kommentera

