Tisdag

Idag åkte jag tidigt hemifrån, efter ett besök i Weda och lite fyndköp där så jobbade jag hela dan.

Tänkte att jag skulle sy lite efter middagen men av det blev intet. Orken infann sig inte, konstigt vad den kan ta slut. I natt när jag var vaken en stund ”kläckte ” jag några ideér som jag snart vill sy…:)

Jag lovade bild på mina ufon som blev klara i söndags på syträffen. Här kommer dom.

syrebeller-001

Den här var ju tänkt att bli klar till jul, men i och för sig….jag sa aldrig vilken jul och nu är jag klar i god tid.

syrebeller-002

Det här är en året-runt duk…:)

Bägge dukarna är till salu om någon är intresserad.

Hör av er i så fall!

2 svar

  1. Himmel va fina förger, jag smälter direkt för den röda 🙂
    Ha de gott

  2. Ja du Lotta den blir fin till jul. Idag känns inte julen så långt borta, här ligger snön så vackert. Som ett julkort!!
    Synd bara att det är i Mars.
    Kram Lena

Kommentera

