Lördag morgon

Och hela helgen framför mig, härligt!!

Idag blir jag ensam hemma, gubben och grannen ska till båtmässan i Älvsjö . Ibland är det skönt att få rå sig själv en lördag…:)

Tror att det blir vila idag, igår var det hårdkörning med att jobba i avverkningsbranchen 2 stora träd att ta hand om, men sonen var glad, det blev mycket ved.

Jag kan väl säga så mycket att jag somnade tidigt på soffan, mycket jobb och frisk luft tar på krafterna. Idag vill jag testa ett mönster på en duk, vi får väl se om det blir så…hihihi. Det brukar ju inte alltid bli som man tänkt!!!

Nu kommer dotra och Melvin för en morgonfika… så nu är det slut på morgonfriden…:)

2 svar

  1. Hej hej , vikken gårdag. Men mysig start på morronen :).
    Nyfiken på duuken
    Kramiz

  2. Jag har inte provsytt den ännu, men bild kommer så fort den är klar.
    Kram/Lena

Kommentera

