Lite nya mönster länkar

Idag kommer jag med lite väsk/förvarings mönster Klicka på bilden för att komma till beskrivning.
Varför inte ta vara på gamla utslitna/urvuxna jeans, brukar ju också finnas i second hand butiker.

bumbagfront

En Gym väska… Du som har broderi maskin kan utöva lite kreativitet här.

bothfinishedgal

Varför inte sy en ”påsförvaring” och städa upp bland alla plastkassar som ligger och skräpar i en låda…:)

step1Jag slutar med en liten väska, här ser du den i 2 utföranden. Varför inte leka med olika tyger här.

bothfinished400

2 svar

  1. Så mycket bra tips du kommit med de senaste dagarna. Jag tackar och bockar och samlar på mig….:-)

  2. Det gör du rätt i….jag ska försöka vaska fram lite bra länkar fortsättningen också så kika in lite nu och då…:)
    Kram Lena

Kommentera

