Tisdag morgon

Ja en lite annorlunda morgon blir det när gubben är hemma. Men han gör inte så många knop, så han stör inte…hihihi.

Idag får man ladda lite inför VM, sprintloppen avgörs nu på förmiddagen, så jag gissar att vi sitter framför TVn och hejar. Men jag hoppas att jag kommer att vara lite i syrummet också. Jag har många påbörjade projekt, lite för många, vet inte riktigt vad det blir. Väggbonaden måste jag nog köpa något passande tyg till att ha i mellan rutorna. Funderar på om jag kanske ska ha nån brun/beige siden (råsiden kanske) eller liknande. Nån som har nåt bra förslag? Den får ligga ”till” sig ett tag.

Kommentera

