Magsjuka

Idag kom gubben hem från jobbet på förmiddagen, med magsjuka…fattas bara det också nu när jag äntligen känner mig ganska frisk.

Nu får jag hålla en tumme att mitt immunförsvar står emot det.

Jag har i alla fall tillbringat större delen av dagen i mitt  syrum. Äntligen!! Jag har broderat färdigt mina Hummel block som ska bli en vägg bonad. Det har tagit långtid att brodera dom. Dels tar dom lång tid, det är många stygn och många trådbyten….men dom blir så vackra. Jag tror att de är de bäst stygnsatta broderier jag har sytt, dels så kom förkylningen i mellan.

Här är en bild på dom ….nu är det bara resten kvar, att hitta ett snygg tyg att ha mellan rutorna.

hummel-001

2 svar

  1. Ohh så fin bonad du kommer att ha på väggen snart! Skönt att du åter hittat till syrummet och att förkylningen är på väg bort! KRAM L

  2. Jaha Lena , då är det bara att stoppa i sej vitpeppar då så att du slipper åtmisntoen denna sjuka.
    Åhh va tjusiga broderier , verkligen. Ska bli spännande atts e den på väggen.
    Kramar

Kommentera

