Snart helg!

Ja så har ännu en vecka passerat i rasande fart, undrar om det ska bromsa upp eller om det är så att man hamnat i en riktig utförslöpa.

I morse vaknade jag med dundrande huvudvärk. Jag antar att det är sviter av min envisa förkylning. Ett par Alvedon och vila och n förhoppning att det snart ger sig.

Idag väntar jag besök av min bästa sykompis J, vet inte riktigt om vi ”bara” ska mysa eller om vi sa fixa nån sömnad. Vi ska i alla fall äta och må gott.

Rotmos o fläsklägg kan det bli bättre….mmm

Har ni kikat runt på Mary´s Quilt och hittat nån favorit. Jag har ju en hel del favoriter där, bland många även den här, klicka på bilden för mönstret som PDF fil.

fish_top

Kommentera

