Torsdag

Nu sitter jag här och myser, nyduschad och färdig för kväll…väntar på Antikrundan, ett av veckan favvo pogram.

Vi har varit och veckohandlat så nu är förråden fyllda igen, enda som snart är tomt är plånboken, men den blir väl också snart påfylld hoppas jag…hihi

Idag känns det bättre så nu är jag nog snart på G i syrummet igen. Jag längtar faktiskt in där och ser fram emot att tillbringa fredagen där. Nu ska man aldrig räkna med att det blir som man tänkt men Jag längtar!!!

Tur att man har en bärbar dator som man kan ha med i sängen eller soffan när man inte är riktigt kurant. Det finns ju hur mycket som helst att titta på. En av mina favoritsiter är den här http://maryquilts.com/ Där finns många finna quiltar att ladda ner mönster på. Bland många så finns den är. Den står det nästan ”Lena” på.

amish-stripes-top3

Kommentera

