Sjukdom och elände

Nu är jag så trött på förkylningar och annat elände. Min förklning håller sig envist fast efter 2 veckor. Det värsta är att nu lever jag i min lilla ”bubbla” jag hör nästan ingenting sedan i förrgår.

Syrummet står öde, och det har väl aldrig tidigare hänt…:(

I helgen hade vi Oliwer här, då var det busigt värre. Farfar o Oliwer kan inte hålla fred på sig, så när dom hade härjat som värst sa jag till Oliwer att

”Jag tror jag tar och slår in farfar i ett paket och skickar till Tomten” Då tittar han en stund på mig och så kommer det ”Men farmor tänk om han skickar tillbaka honom då”

Vad säger man då annat än skrattar…hahahaha

Sen undrar jag vilka ni är som tassar runt här på  bloggen och det enda spår ni lämnar efter er är på räknaren….?? Skriv gärna en liten kommentar

2 svar

  1. Hej Lena!
    Jag är nog en av dom skyldiga tittar gärna in för att kolla vad du sysslar med för rolig sömnad, ni alla som är så aktiva med mycket nytt.
    Kram Ann-Mari

  2. Hej Ann-Mari
    Att du tassar runt här vet jag men du är inte ensam Men det kanske är någon mer som ger sig till känna, jag väntar och hoppas.
    Kram Lena

Kommentera

