Onsdag morgon

Så har snart halva arbetsveckan gått igen….puh vart tar tiden vägen? De senaste dagarna har jag ”jobbat” ganska mycket.

Sen fanns förstås ett möte med Af inbokat….inte lika kul, men jag hoppas att jag ska få fortsatt praktik, håller tummarna så dom är blå!

Jag håller på och fixar mönster till tidningen där jag har praktik…FQ. Om du inte känner till den  så är det en Quilttidning på SVENSKA!!!!!! Kolla in den.

I helgen började jag skära mina Buggy Barn tyger….tänkte att jag ska sy Nine Patch Wonder från Jelly Roll Quilts ( Pam & Nicky Lintott) men det blir ett projekt som får räcka länge….ett sånt som ligger framme och man syr ett block då o då….:). När jag fått ihop lite block  så kommer en bild….:)

Upptäckte också att jag haft över 6000 besökare här….KUL!

Nej nu ska jag återgå till arbete…..

Kommentera

