Mini necessärer

Äntligen startade jag symaskinen idag och sydde klart mina påbörjade minisar…:)
Mycket mer blev inte sytt ….ännu….
Jag tänkte att jag ska sy upp ett gäng minisar till försäljning. 50 kronor styck tar jag.
mini-nessar1

2 svar

  1. Vad roligt att hitta din blogg. Själv bor jag i Enhörna utanför Södertälje. Så vi är nästan grannar. Jag älskade Oliwers sammanfattning om ”2 paket sugrör”. Så underbart.
    Kram
    Anette

  2. Kul att du hitta hit, jag hoppas att du kikar in igen. JA vi är ju nästan grannar!!!! Med samma hobby också förstår jag…hihihi
    Kram Lena

Kommentera

