Andra dagen ….

på det nya året! Första dagen gick lugnt och sansat, Jessica och jag började det ny året på samma vis som det gamla slutade….vi tillbringade tid i syrummet.

Jag gjorde en dykning ner i min scraplåda, sydde ihop lite gröna scraps som senare ska bi nått…:) Hoppas jag i alla fall, jag är ingen älskare av Scrap!!

Jag fick ett mail från en tradera kund som i okober vann en auktion hos mig, paketet jag skickade kom inte fram…så vi delade på kostnaderna och svor lite över posten!!! I måndags hade paketet landat dit det skulle, poststämplat den 31 oktober!!!! Man undrar vart det har varit sen dess???

Men kul att det till slut kom fram, nu ville mottagaren återbetala ”min” del igen, men jag sa att vi köper en Triss så delar vi på vinsten isället. Så nu väntar jag på att få höra att vi ska skrapa i TV. Hahahaha

Idag ska jag nog sy lite….scaps…

Kommentera

