Julswap

På en av internetlistorna som jag är med på hade i år en julswap, vi skulle sy en väska efter ett grundmönster samma för alla. Vi fick sen leka med tyg, färg o ”utstyrsel”. I väskan skulle läggas en julklapp och skickas till byteskompisen…Nu är det klart och Ullis har fått väskan jag sydde.
swapvaskan1
Nu vet jag att Ullis öppnat julklapparna jag skickat med, 1 melerad brodertråd, 3 FQ och 80 st. 4″ rutor.

Min väska från Ullis är som en karamell…jag bara älskar den,
så här ser Ullis väska ut..numera MIN!!!!!!
ullis1

Vad som döljer sig i julklappen sparar jag till julafton…

2 svar

  1. Vad roligt att du gillar den. Jag hade väldig beslutsångest när jag skulle välja tyger, men jag fick några ledtrådar när vi träffades. Jag är också supernöjd med väskan som du sytt till mig! Avundas din beslutsamhet att spara paketen till julafton, jag tänkte inte ens tanken :o) Kramar Ullis

  2. Dina väskor är helt underbara både den du sytt och den du fått. Kan inte låta bli att undra när du tänker visa upp de andra du sytt, de är ju även de hur snygga som helst! KRAM

Kommentera

