Dåligt med skrivande

Det blir långt mellan varven …vet inte vart dagarna tar vägen, fort försvinner dom i alla fall.

Lite tid har jag väl tillbringat vid symaskinen och några julsaker har blivit klara.

god-jul-pasar-002

Små ”spetspåsar” broderade på maskin 50 kronor styck om någon är intresserad.

hexagon-grytisar-002

Grytlappar i linne med broderat julmotiv, 100 kronor

tomte-grytisar-001

tomte-grytisar-002

Grytlappar i linne med applicerade tomtar o hjärtan

Bägge paren är SÅLDA

Broderade bokmärken i parti o minut har det också blivit 40 kronor styck tar jag för bokmärken. En perfekt julklapp tillsammans med ett presentkort på en bok.

lace-001

lace-002

Och till sist har jag 4 stycken broderade snögubbar att hänga i granen eller i tallriset 100 kronor / 4 stycken

Maila mig om du är intresserad av något.

Ett svar

  1. Hej! Har du kvar några bokmärken? Jag är intresserad av någon av bokmärken på den undre bilden, allra helst ett med rosa snodd. Mvh Helen

Kommentera

