Rosa Bandet Projekt

Nu börjar mitt Rosa bandet projekt likna nått…:)

Jag är ju inte så himla rosa så jag har haft en del problem att få ihop tyget till quilten, men ganska nöjd är jag!!

Nu återstår quiltningen! Men den får nog vänta tills ikväll eller i morgon. Sen ska jag fundera vad jag ska göra med quilten, den passar ju inte in hemma hos mig.

2 svar

  1. Vad fin den blev! Alltid hittar du nån att ge den till. KRAM

  2. Åhh vad fin den blir! Jag har precis samma problem… vad ska jag med en rosa kvilt till ??? Men det ordnar sig nog… Ha det gott! Kramar Ullis

Kommentera

