TÄNK ROSA!!!

Idag har jag mest sytt rosa hela dagen…:) Ett fint initiativ från Åsa på Österby Quilt som ordnade en Tänk rosa dag. Hon har gjort ett mönster på en quilt, vi som vill vara med och sy sätter in 200:- på Bröstcancerfondens konto. Gissa om vi är många som syr idag!!!!!

128 Stycken anmälda….128×200….25600:- till Bröstcancerfonden!!!!!!!!

Nu hinner jag inte färdigt med min idag men jag fortsätter i morgon. Så här långt har jag hunnit idag.

En liten detaljbild (hade tom ett tyg med rosa bandet på)

Nu ska jag sy lite flygande gäss, på med kanter och baksida sen så…:)

Är ni nyfikna på Österby Quilt så finns hemsidan här….http://osterbyquilt.se

3 svar

  1. Fint jobbat Lena!!

  2. Wow du har jobbat på bra! Väntar med spänning på resten! KRAM Lizzan

  3. Du gör jättefina lapparbeten!!!Tycker Leja

Kommentera

