Torsdagsnöje….

I dag på förmiddagen bestämde I och jag att vi skulle göra Södertälje osäkert. Sagt o gjort vi tog tåget in.

Jag gjorde mitt första besök på ”nya” Husqvarna butiken, inte mycket till HQ butik men jag kunde i alla fall beställa den nya pressarfoten för brodering med garn…och dessutom betala och lämna adressen så skickar hon den så fort den kommer. Så nu väntar jag ett ”kuligt” brev nästa vecka.

Blev ju lite avis när min kompis i Hedemora redan hade fått sin…:) Såna är vi ”mycket vill ha mer” hihihi…

Sen blev det en trevlig lunch och lite mer shopping….Jag köpte en top, I storhandlade en jacka och ett par byxor…En ganska lyckad dag!!!!

Ett svar

  1. Ny tävling, gå nu in och tävla åt ditt barnbarn

    Ny tävling hos mig, tipsa och deltag gärna

    http://www.annakarlsson.se/blogg/2008/10/07/vinn-klader-fran-lollopard/

    Bilder finns på min blogg, samt en text man kan kopiera

Kommentera

