Huuu

vad länge sedan jag uppdaterade bloggen. Visserligen har jag haft både dator trubbel och varit sjuk men det är väl knappast nån bra ursäkt.

Jag har den senaste veckan stökat runt i huset, bytt sovrum mot syrum och syrum till sovrum….och det var betydligt mycket mer arbete än jag räknat med. Nu är det bara lite småfix kvar. Men idag var jag tvungen att ta en sydag, jag börjar få abstinens, och då är det bäst att bota det snarast.

Appråpå abstinens så är det idag 4 månader sedan jag ( ja även min käre make) slutade at röka….men den abstinensen är bara en bråkdel av syabstinensen…:) som tur är!!!!

Ja tänk att man efter 42 år kom på bättre tankar…men konstigt nog så har jag fått springa till vårdcentralen stup i kvarten sen jag slutade med giftpinnarna….Trodde man skulle må bättre och bli friskare…????

Har flera värden som inte är bra, fick en akutremis på ultraljud där dom upptäckte många ganska stora stenar i gallan….så det blir väl till att spränga lite sten så småningom och hålla tummarna för att min förhöjda värden blir bättre efter det…

Vad gäller sömnaden så blev det 4 små necessärer idag, där 2 ÄR små, kanske lagom att förvara tamponger eller kanske parkeringspengar i…

Denna är ca 10cm hög och 17 cm bred

Denna är 8 cm hög och 13 cm bred

Dom här små sötnosarna är 5 cm höga och 7 cm breda….

Jag la en symaskinsspole framför att jämnföra med.

Dom 4 necessärerna är till salu 75:- styck plus porto

Kommentera

