Snart Midsommar

Ja så var sillen inlagd och nubben inköpt faktiskt lite öl och cider också…så nu  är vi redo för midsommar …:) Hoppas bara att vädret blir skapligt också. Även om vi är ute oavsett väder, midsommar ska bara firas utomhus. Det vore ju skönt om vi slipper ta fram fleecefiltar o täcken för att kunna hålla värmen.

Trots kurs i helgen och inspiration som flödade så har jag inte sytt ett stygn sen jag kom hem från Bommersvik. Ska jag vara ärlig så har jag inte ens packat upp symaskin o tyger ännu…:( Får ta mig i kragen i morgon…………

Kommentera

