Trist väder

Vädret i dag inbjuder till att sy. Jag började med min Bento Box quilt i rosa….tror att den blir fin, det går inte fort även om blocken är enkla att sy, än så länge bara 7 block färdiga men det är en bit på väg.

Så här ser blocken ut, dom ska sen skäras i 4 delar och sys ihop igen till ett nytt block.

Känns bra att åter vara i syrummet, det var ju ett tag sedan sist. Nu har abstinensen lagt sig…:)

3 svar

  1. Oj vad fint det blir, är inte lika nöjd med mitt, men kanske när det är helt färdigt 🙂 Kram på dig!!

  2. Ser ut att bli riktigt fint, jag gillar ju rosa jättemycket 🙂

  3. Det där tror jag blir jättefint! Den tekniken har inte jag lärt mig! Det finns så mycket kul och fint att kursa i.

Kommentera

