Länge sen sist…

Det var länge sedan jag bloggade. Här har sjukdomar avlöst varandra med en del läkarbesök som följd. Sen kom solen och då är jag UTE….:) Idag har jag satt 4 potatisar! sått sallad dill och rädisor. Planterat tomater och Paprika i växthuset så nu är det bara att vänta på sommaren och värmen. Symaskinen har fått en lång semester nu. Mn abstinensen börjar göra sig påmind….:)

Har lite som väntar på att bli sytt….Rapport kommer väl när det är gjort.

På eftermiddagen ska vi till Anna, Niklas o Melvin och inviga deras nya grill….mums!!!

Ett svar

  1. Det var verkligen länge sedan. Jag har undrat men förstått att du varit dålig utifrån det som Anna skrivit. Förstår att abstinensen är svår. Här går maskinen varm som vanligt. Håller just nu på med att sy nåt jag kommer att kalla miljökasse. En kasse att handla mat i helt enkelt. Lite bredar nerdtill och breda korta handtag så man lätt kan bära. Vi får väl se om det blir en succe.

    Skönt att du är tillbaka i alla fall.

Kommentera

