Sjukdom

Det tar visst aldrig slut med sjukdom o elände. Nu har jag dragit på mig ytterligare en dunderförkylning. Är bra ett par dar sen kommer nästa…:(

Antagligen är väl motståndskraften noll hos mig för tillfället. Symaskinen har väl nästan kärvat igen efter en vecka utan ett stygn.

Jag har i alla fall lyckats ladda upp en ny bild som legat här ett tag. En snuttefilt för babyn….bild finns under sydda småsaker…

Jag hoppas att jag snart är fit for fight igen…

2 svar

  1. Hoppas du kryar på dig snart nu när det börjar bli så härligt ute.

  2. Hej!

    Jag skulle vilja ha en necessär till min son Vincent, där jag kan förvara hans allergimediciner som han måste ha på dagis. Skulle vilja ha en i måtten H14 cm, L20 cm, B8 cm. Svart, eller något annat enfärgat tyg. Och med texten
    ”Vincent
    070322
    Äggallergiker”, eller något liknande.
    Kan jag kanske få ett litet kostnadsförslag :)?

Kommentera

