Länge sen sist

Oj vad länge sedan jag skrev ett inlägg….kanske beror det på att jag faktiskt inte har sytt så mycket den senaste veckan. Tiden har inte riktigt varit med mig…:) Sen kom påsken med sina helgdagar.

Men några saker har jag påbörjat…en ”anksnutt”, en väska och lite annat smått o gott. Bilder kommer så snart de är klara. Jag har fått beställning på ett par prinsesstårtor som är först i kön…:) Köpte rosor till dom idag.

Sen har jag bestämt att jag ska sy några tårtbitar…om jag får till det. Men mina ideér  poppar upp i huvudet hela tiden och stör mig…:) tänk om dygnet hade 48 timmar då kanske jag hann med allt jag skulle vilja göra. Men det kanske är bra att man har mycket man vill göra….Det vore ju trist att sitta och titta ut genom fönstret och undra vad man ska göra idag…Eller hur??

2 svar

  1. Det där med att ständigt nya idéer poppar upp i huvudet känner jag igen. Speciellt när man lagt sig och ska koppla av. Dygnet skulle behöva vara dubbelt så långt nu när man är värkbruten och långsam.

  2. Ja du har nog rätt Cicki, det är väl för att man är lite långsammare nu och dessutom inte kan göra lika mycket som tidigare (utan att värken sätter in) som vi skulle behöva 48 timmmar per dygn…

Kommentera

