Sjukskriven

Igår var jag till doktorn ang. min Psoriasis som bröt ut efter min halsinfektion i januari. Blev helt sjukskriven till efter påsk. Ska få behandlig på PSO och hoppas naturligtvis på lindring.

Sömnaden har fått stå tillbaka lite pga detta, är också trött vilket påverkar tiden vid symaskinen. Annars är det inte många dagar som den helt får vila, symaskinen alltså…:)

Idag tror jag är en av de dagarna. Ska försöka vila en stund nu på em. Ska senare till Anna (dottern) och äta middag…:)

Har också ett paket som jag ska hämta, troligtvis tyg från USA som fastnat i tullen, trist att behöva lösa ut det men spännade. Gissar att jag inte kan vänta tills i morgon utan måste åka i kväll….

2 svar

  1. Visst är de underbara på PSO-mottagningen? Jag går ju också där för mina fötter. Hoppas du känner dig piggare snart så symaskinen inte kallnar….:-))) Här är det också en ont-dag.

  2. Ja dom är så underbara där….Jag har varit där för flera flera år sedan med mina fötter…har haft PPP i ca 10 år. Är väl det som är orsak till skovet med Psoriasis nu, för det har jag inte haft tidigare…en ny erfarenhet som jag gärna hade varit utan…
    Hoppas att du också piggar på dig, men vi har väl sådana dagar ibland…:(
    Kram lena

Kommentera

